Refresh. Rebrand. Renew

training, seminar, self-branding, Kuantan, sata, consultant

Pernah tak anda rasa penat kerana rutin hidup anda dirasakan sangat monotone . Sampai terfikir aku ni hidup memang bosan macam ni je ke. Jika pernah, that means you have to rebrand yourself. Cari hobi baru, penampilan baru, gaya kerja baru, atau mungkin lebih daring lagi, kerja baru.

Baru baru ini, Hafiz Mustapha dari CuteCarry dijemput untuk mengendalikan seminar iaitu Penjenamaan oleh pihak MARA Pahang. Para peseta kelihatan sangat teruja sepanjang mengikuti seminar tersebut. Lawak spontan dan keletah Hafiz Mustapha sudah cukup untuk menjadi energizer dan tak mengantuk langsung!

Oh nak cerita ni. Tiba sahaja di Kuantan, saya terus serbu kedai Mokna yang terletak di Tanjung Lumpur, Kuantan. Mokna merupakan mak kepada Pn Wawa, peserta yang mengikuti seminar saya iaitu Penjenamaan oleh MARA Pahang. Saya tak janji pun pada dia nak datang tapi dia ternampak saya terus tegur dan berbual.
Seronok tengok perubahan di gerai Mokna di bawah Wawa. Teratur dan dan makanan pun dah pelbagai. Uols should come.


Sedapnya 😊
Patut cuba sata goreng nya. Bukan sotong goreng tau tapi sata. Patutlah viral

Mahu mengetahui lebih lanjut tentang kursus-kursus yang ditawarkan oleh CuteCarry? Sila hubungi kami!