Buah Avocado Baik Untuk Bibir? Betul Ke Ni?

Anda pernah dengar tak buah Avocado? kalau di Malaysia mungkin segelintir orang di Malaysia tak tahu sangat mengenai buah ni.

Tahukah anda, buah Avokado bukan sahaja sedap dimakan tapi buah ini juga sangat berguna dalam penjagaan diri khursusnya kecantikan dan kesihatan.

Jom kami kongsikan manfaat Avocado untuk anda kekal cantik!!

Berikut adalah manfaat minyak Avocado yang anda wajib tahu!


 1. Melembapkan
Kaya dengan kandungan vitamin E, buah Avocado adalah salah satu buah yang baik untuk bibir anda kerana ia dapat mengekalkan kelembapan.

Kalau bibir anda kering boleh jadi risiko kepada masalah bibir pecah dan luka. ehh tak nak lah takut..😥


2. Anti-oksidan
Selain itu, ia mempunyai kandungan bahan yang terbukti mampu melawan radikal bebas. Ya, inilah yang dinamakan antioksidan. Dalam kata lain, ia mampu melindungi bibir anda dari teroksidasi.

3. Anti-Penuaan
Anda nak tahu tak bibir kita tak lari daripada risiko penuaan, ini disebabkan faktor usia kita yang semakin meningkat muda cewahh..😆

Dengan mengamalkan pengambilan buah avocado ini dapat memberi kesan anti-penuaan kepada anda. tapi amaran takut terkejut jiran anda Kak Kiah kalau tengok anda makin awet muda😍

 4. Anti-Radang

Akhir sekali, buah Avocado mampu melindungi kulit anda dari kerosakan seperti sinaran matahari dan faktor persekitaran. Ia sangat bagus untuk penjagaan bibir. Barulah berseri!

Tapi persoalannya, mana nak dapat Avocado ni? macam susah lah nak cari 🤔

Jangan risau, anda ada cara mudah untuk dapatkan khasiat buah avocado tanpa perlu bersusah payah cari di luar sebabnya produk Powder Matte Lipstik dari Slae’ Cosmetic dah ada apa yang anda perlukan.

Haa anda nak tahu tak yang SLAE COSMETICS ada keluarkan lipstick yang mengandungi minyak avokado. Bukan tu sahaja tau, Powder Matte Lipstick ini juga: ✨Menggunakan Ultra-Colour-Naturals-Technology™️✨Diformulasikan dengan Good Vibes Complex untuk melembapkan bibir✨Kekal menawan sepanjang hari!!! Haa tunggu apa lagi dapatkan sekarang di Shopee. Tekan butang di bawah ⬇⬇⬇

SHOPEE
Anda kena cuba, Kami yakin anda pasti terkejut dengan hasilnya!—————————————————————-
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, boleh diajukan kepada
Email:
cutecarry@yahoo.com
cutecarry.cc@gmail.com

Whatsapp:
0195116807
0193376807